afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 10 January 2012

holiday dekat hatnyai

Holiday ? memang febret saya no 1 . Kalau last year saya bercuti ke bangkok , tapi untuk kali ni saya pergi holiday dekat hatnyai , perjalanan daripada sungai golok ke hatnyai lebih kurang dalam 3 jam lebih . Apa yang best dekat thailand ni bagi saya , adalah jalan rayanya , jalan raya dia tak sama dengan jalan raya dekat malaysia , jalan dia dah laa lurus , takde bengkok2 macam dekat negara kita , lepas tuh jalan dia elok takde laa lubang-lubang .. Bagus sangat untuk berjalan jauh ... Masa check in dekat the regency hotel , terkejut saya tengok kereta-kereta dekat area hotel , ada yang plat penang , kedah , perlis ~ ohh baru saya teringat , hatnyai berada di tengah-tengah , dieorang masuk ikut padang besar .. Saya pulak jenis kaki shoping , banyak jugak laa yang saya beli , baju , handbag , kasut ~ semua baru .. hehe , bergaya sakan laa saya kali ni .. Tapi saya tak sempat nak beli ole-ole untuk kawan-kawan semua , kerana masa terlalu suntuk , saya cuma pergi 2 hari 1 malam sahaja dekat sana , sorry semua .... ;-(

No comments:

Post a Comment