afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra
Daisypath Anniversary tickers

Monday 16 January 2012

saya malu =0

Last week , saya pergi rumah awak dan saya masak sebab awak teringin sangat nak makan masakan saya , bila disoal-soal , awak nak makan mee goreng .. saya buat bukan untuk awak sahaja tapi untuk satu family awak , dan saya suka masak sebab adik-adik awak puji , saya masak sedap ~ hehe , tersenyum kambing saya dibuatnya .... tapi ada satu perkara yang membuatkan saya iri hati dengan awak dan adik-adik awak , nak tahu apa ? saya cemburu sebab awak makan mee goreng guna chopstik , sedangkan awak asal dari kampung , saya ni asal dari bandar , tapi kehidupan awak dengan saya tak sama .. awak standard sedikit berbanding saya ... i think laa , cara pakaian family awak , cara makan, tak nampak macam gaya orang kampung .. Dan itu bukanlah apa yang saya nak ceritakan sebenarnya , dalam hati saya ada terbit rasa malu bila awak guna chopstik sedangkan saya hanya gunakan garpu sahaja , bila lihat chopstik awak ,, tetiba je saya teringatka amat qisti , kenapa ? ini sebabnya , qisti pernah menghadiahkan saya sepasang chopstik semasa dia pergi holiday .. Lepas awak hantar saya pulang , saya terus cari chopstik daripada qisti tu , satu bilik saya geledah , alhamdulillah akhirnya saya jumpa jugak benda tu .. Dan apa yang kelakarnya , sekarang saya sibuk survey dalam blogspot dan youtube , cara yang betul nak guna chopstik ~ HAHAHAHA ,, malu rasanya tapi i keep that as my secret , hanya korang je yang tahu benda nim ..|untuk kita-kita aje|
SEKIAN ,,,,,,,, =p

No comments:

Post a Comment