afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra afra
Daisypath Anniversary tickers

Friday 10 February 2012

I get bad dream last night

Pagi ini , saya asyik terbayang-bayangkan mimpi buruk yang saya dapat semalam . Nak buat kerja pun susah , asyik teringatkan mimipi itu . Mimpi itu membuatkan saya menjadi murung dan tak nak senyum . Nak tahu apa yang terkandung dalam mimpi buruk saya ? Mimpi ini pasal boyfriend saya , saya mimpi dia kahwin dengan perempuan lain dan saya pergi semasa hari perkahwinan dia , tapi tak lama sebab saya tak sanggup nak lihat muka perempuan itu . Dan saya mengajak kawan saya balik , kami pun beredar dari majlis perkahwinan itu dan kawan saya mengajak saya singgah di kedai untuk lepak-lepak sambil makan dan minum . Saya pun terpaksa akur dan mengalah . Saya tak ingat siapa yang order i tea untuk saya , sedangkan saya tak minum i tea . Tiba-tiba kawan saya menjawab telefon dan berkata ' lambat lagi ke ? dah lama kita tunggu . Dan kedengaran bunyi motosikal di tepi kedai , apa yang membuatkan saya terkejut boyfriend saya sanggup tinggalkan majlis perkahwinan dia semata-mata untuk datang ke mari , anehkan ? Saya hanya mendiamkan diri dan tak banyak berkata kerana terlalu kecewa . Tetapi apa yang menjadi pertanyaan saya , boyfriend saya langsung tidak membicarakan soal perkahwinannya dan membuat gaya seolah-olah macam tiada yang berlaku .. Nak marah pun ada , bukan nak minta maaf malah membuat derk je . Geram nak melenting . Selepas itu , saya tersedar dari mimpi .. Dan saya masih terasa sehingga kini , dan masih tidak menghubunginya , kejamkan saya ? Tak patut saya hukum dia kerana mimpi buruk itu . Mimpi hanya mainan tidur , awak , saya minta maaf .. Biarlah mimpi ini menjadi rahsia saya . | untuk kita-kita je |

SEKIAN , MIA ....

2 comments:

  1. tabahnya hati awk....sy akui...sy x boleh setabah awk....sy insan y sesgt lemah.... sy sedih nge dr sy....tp sy respect awk....

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya , sy tidak setabah itu . Tapi kerana sy seorang yang pendiam , sy lebih rela mendiamkan diri daripada memperbesarkan sesuatu hal :D

    ReplyDelete